قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این جام در 2 رشته فوتسال و تیراندازی برگزار و فینال این دوره از مسابقات در هفدهم مرداد ماه همزمان با روز خبرنگار در مهاباد برگزار می شود.
وی از رسانه های شهرستان مهاباد که علاقمند برای شرکت در این دوره از مسابقات هستند، خواست جهت اطلاع از نحوه شرکت در مسابقات و نام نویسی، با در دست داشتن اسامی نفرات تیم، کپی شناسنامه و 2 قطعه عکس از فردا / سه شنبه/ به هیات ورزش های همگانی شهرستان واقع در ورزشگاه آزادی مهاباد مراجعه کنند.
وی افزود: مراجعه کنندگان می توانند از روز سه شنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده از ساعت 17 تا 20 نسبت به نام نویسی تیم ها اقدام کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: این مسابقات با مشارکت اداره ورزش و جوانان، خبرگزاری جمهوری اسلامی و اداره کل صدا و سیمای مرکز مهاباد برگزار می شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری چنین مسابقاتی موجب دور شدن خبرنگاران از استرس های خبری و ایجاد آمادگی و تمرکز ذهنی برای کار بهتر آنان می شود.
بهرام قوی بنیه با اعلام مشارکت جهت شرکت در جام خبرنگار و پوشش خبری آن، ادامه داد: سلامت جسم و روان برای انجام ماموریت های خبری لازم است.
نخستین دوره مسابقات ورزشی جام 'خبرنگار و رسانه' برای گرامیداشت روز خبرنگار در مهاباد برگزار می شود.
3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.