فاطمه شیرانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این جشنواره از 23مردادماه به مدت پنج روز در این استان برگزار می شود.
وی بیان کرد: پیشتر فراخوانی برای حضور پرستاران در این دوره از رقابت ها داده شده بود و پرستاران متقاضی در دور مقدماتی این دوره از رقابت ها حضور یافتند.
مشاور فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور افزود: پرستارانی که در رقابت های مقدماتی موفق به کسب رتبه برتر شوند جواز حضور در جشنواره ورزشی مرداد ماه را دریافت می کنند.
شیرانی با بیان اینکه 600 تن از پرستاران در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، شطرنج، شنا، دو میدانی، پینگ پنگ، تیراندازی با کمان و دارت به رقابت می پردازند افزود: جشنواره ورزشی پرستاران هر سال در یک استان برگزار شده و امسال نیز میزبانی آن به همدان محول شد.
مشاور فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور اظهار داشت: این جشنواره فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت های این استان به ویژه رویداد همدان 2018 است و برنامه های فرهنگی متعددی در حاشیه برگزاری جشنواره ورزشی پرستاران کشور برگزار می شود.
گفتنی است؛ سه هزارو 500 کادر پرستاری در قالب پرستار (فوق لیسانس و دکترا)، کارشناس بیهوشی، اتاق عمل، دیپلم بهیاری، کمک پرستار، کمک بهیار و بیمار بر در مراکز درمانی همدان فعال هستند.
7526/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.