غلامرضا امینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر تیم 12 نفره کانوپولو، 39 ورزشکار در رشته های دیگر قایقرانی به بازی های آسیایی اعزام می شود که 24 نفر آنها مرد و 15 نفر زن هستند.
وی اضافه کرد: این فدراسیون بیشترین سهمیه را در کاروان اعزامی از ایران برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 دارد.
وی بیان کرد: محسن شادی، نازنین ملایی و عاقل حبیبان از شانس های برتر کسب مدال انفرادی در بازی های آسیایی جاکارتا هستند که امیدواریم با کسب این مدال ها، جایگاه قایقرانی ایران در آسیا تثبیت شود.
رییس فدراسیون قایقرانی کشور ادامه داد: انتظارات زیادی از آذربایجان غربی داریم ولی طی چهار سال اخیر روسا و سرپرستانی که هدایت هیات قایقرانی استان را در اختیار داشتند، همکاری قابل قبولی با اداره کل ورزش و جوانان استان انجام نداده اند و این امر موجب افت شدیدی در حوزه قهرمانی این رشته شده است.
امینی افزود: آذربایجان غربی می توانست در بازی های آسیایی جاکارتا سهمیه بیشتری داشته باشد در حالی که فقط سه بازیکن و یک مربی سهم این استان در اندونزی خواهد بود.
به گزارش ایرنا رییس فدراسیون قایقرانی برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات آذربایجان غربی به شهر ارومیه سفر کرده بود.
هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۷ مرداد سال جاری با برگزاری آیین افتتاحیه به صورت رسمی به میزبانی اندونزی و در 2 شهر پالمبانگ و جاکارتا آغاز می‌شود.
این دوره از بازی ها تا 11 شهریور امسال در 40 رشته، 67 ماده و 463 رویداد ورزشی و با حضور 15 هزار ورزشکار و همراه از 45 کشور آسیایی برگزار خواهد شد.
دوچرخه سواری، تیراندازی، تیراندازی باکمان، قایقرانی، شنا، شیرجه و واترپلو، دوومیدانی، سوارکاری، جودو، ژیمناستیک، انجمن های ورزشی، فوتبال، تنیس روی میز، بوکس، رزمی، کوهنوردی، کشتی، وزنه برداری، تکواندو، کاراته، ووشو، بسکتبال، کبدی، شمشیربازی، والیبال، هندبال، اسکواش، سه گانه، بدمینتون و پاراگلایدر رشته هایی است که نمایندگان ایران در مصاف با حریفان آسیا صف آرایی خواهند کرد.
در این میان ورزش های رزمی (سامبو، پنجاگ سیلات)، جوجیتسو و پاراگلایدر هم نخستین حضور خود را در این رویداد تجربه می کند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.