مقصود داوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح هجرت یکی از طرح های بزرگ اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان است که زمینه حضور و مشارکت قشر جوان را در عرصه های سازندگی و با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم فراهم کرده است.
وی ادامه داد: فعالیت های عمرانی، آموزشی، کمک به برداشت محصولات کشاورزی، رنگ آمیزی، اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید از فعالیت های گروه های جهادی در فصل تابستان است.
وی اضافه کرد: مشارکت در ساخت و ساز و بهسازی مدارس و فراهم سازی زمینه های مناسب برای فعالیت جوانان در صحنه سازندگی کشور، ایجاد فضای مناسب برای تشکیل و یادگیری فعالیت های گروهی، بهره برداری از توان متخصصان بسیجی در امور تخصصی و سازندگی از دیگر اهداف طرح هجرت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با بیان اینکه مدارس فاطمه الزهرا (س)، کوثر بهلول آباد، شهید قاسم بروکی آق اوتلوق و پیام قیرکندی در این طرح بازسازی و بهسازی می شود، بیان کرد: اردوهای جهادی پلدشت نیز در قالب اردوهای یک روزه، هفت روزه و 10 روزه برگزار می شود و در تابستان نیز بالغ بر 2 هزار نفر روز در این اردوها شرکت می کنند.
به گزارش ایرنا پلدشت در شرق شهرستان ماکو و در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد و مشتمل بر دهستان های چایباسار شرقی، زنگبار، گِچْلَرات شرقی و گچلرات غربی، 72 آبادی و شهر پلدشت است.
3072/7132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.