کامل محمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های کشتی پیشکسوتان قهرمانی کشور 'گرامیداشت دهه کرامت' از 25 تا 30 تیر ماه در قالب پنج گروه سنی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
وی بیان کرد: در گروه سنی یک که با شرکت 102 کشتی گیر در قالب 28 تیم برگزار شد، 'هادی جمشیدی' در وزن 70 کیلوگرم که با برتری برابر حریفان خود به فینال راه یافته بود در دیدار نهایی نیز با شکست محسن نصیری از زنجان مدال طلا را بر گردن آویخت و جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کرد.
محمدزاده گفت: در گروه سنی 2 که با شرکت 76 کشتی گیر از 25 استان برگزار شد، در وزن 70 کیلوگرم 'عزیز رشیدی' و در وزن 130 کیلوگرم 'حجت جهانگیری' هر 2 با قبول شکست در دیدار فینال به کسب مدال نقره بسنده کردند.
وی ادامه داد: همچنین در گروه سنی سوم، وزن 62 کیلوگرم 'شهرام نیک پور' نشان برنز را ازآن خود کرد و در گروه سنی 5 نیز 'فرهاد تقی پور' در وزن 70 کیلوگرم با کسب دومین نشان برنز، پنجمین مدال استان را به ارمغان آورد.
وی افزود: در مجموع جدول امتیازی، تیم آذربایجان غربی با کسب 115 امتیاز در میان 33 تیم در جایگاه دوازدهم ایستاد.
محمدزاده افزود: نفرات برتر گروه سنی A مجوز شرکت در رقابت های جهانی مقدونیه را کسب کردند که 'هادی جمشیدی' کشتی گیر اهل شهرستان نقده موفق به کسب این سهمیه شد.
به گزارش ایرنا 'رضا حسن زاده' کشتی گیر نونهال وزن 48 کیلوگرم اهل شهرستان خوی نیز هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی حضور دارد و در تلاش است تا با عضویت در ترکیب نهایی، در نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی 2018 آسیا که از 12 مرداد ماه امسال در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می شود، شرکت کند.
اردیبهشت سال جاری نیز 'امین مرادخانی' فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم از ارومیه به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان جهت شرکت در پیکارهای بین المللی گرجستان دعوت شده بود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.