به گزارش ایرنا حمیدرضا قنبری شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت کانون های خادمیاران آستان قدس رضوی با 2 رویکرد محرومیت زدایی و فعالیت فرهنگی افزود: این افراد پس از طی مراحل و کسب صلاحیت لازم به عنوان خادمیار افتخاری به مشهد مقدس اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه زمینه فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی آستان قدس رضوی در مساجد نیز فراهم می شود، گفت: کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در مدتی که در شهرستان میاندوآب راه اندازی شده است، اقدامات خوبی را در زمینه درمان بیماران، ساخت و ساز مسکن، اهدای وام، تامین جهیزیه و تهیه و توزیع بسته های کالا به مستمندان و نیز برنامه های فرهنگی و مناسبتی مانند برپایی ایستگاه صلواتی ارائه کرده است.
وی اضافه کرد: در مدت فعالیت این نهاد، خدمات کمک تحصیلی برای 12 دانش آموز، اهدای 2 سری جهیزیه، معرفی 17 بیمار نیازمند به پزشک متخصص و اهدای 250 بسته کالا هر کدام به ارزش 2 میلیون ریال به نیازمندان انجام شده است.
وی با بیان اینکه با یک میلیون و 500 هزار ریال هزینه، عاشقان امام با هماهنگی این دفتر به زیارت علی بن موسی الرضا (ع) مشرف می شوند، بیان کرد: این دفتر آمادگی دریافت نذرهای مردمی و ارسال آن به حرم امام رضا (ع) را دارد.
مسوول دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی جنوب آذربایجان غربی با اشاره به همکاری 13 پزشک خادمیار با این دفتر افزود: اقدامات این پزشکان در معاینه رایگان بیماران ستودنی است.
به گزارش ایرنا، دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی میاندوآب در آذر ماه سال گذشته با زیر پوشش قرار دادن شهرهای جنوبی آذربایجان غربی شامل میاندوآب، مهاباد، نقده، محمدیار، بوکان، شاهین دژ، کشاورز، محمودآباد و تکاب تاسیس شده است.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
9871/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.