به گزارش ایرنا از پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری استاندار و عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در وزارت ورزش و جوانان در خصوص آخرین وضعیت ورزش، حوزه جوانان استان و رفع کمبودها و نواقص طرح های 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه و پنج هزار نفری شهرستان های خوی، مهاباد و میاندوآب گفت و گو کردند.
محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: تکمیل و افتتاح ورزشگاه شهید باکری ارومیه که یکی از مهمترین مطالبه های جوانان استان است، در اولویت ورزش استان قرار دارد.
در این جلسه مشترک که قریب به یک ساعت به طول انجامید، مقرر شد در کنار مساعدت 50 میلیارد ریالی استانداری استان، وزارت ورزش و جوانان نیز برای تسریع در عملیات اجرایی این ورزشگاه 150 میلیارد ریال اعتبار به این امر تخصیص دهد.
همچنین در این جلسه با نظر وزیر ورزش و جوانان مقرر شد حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی طی هفته جاری یا هفته آینده برای بازدید از آخرین شرایط ورزشگاه 15 شهید باکری ارومیه و سایر پروژه های زیر نظر این شرکت به آذربایجان غربی سفر کند.
استاندار آذربایجان غربی در خاتمه حمایت از برنامه ها و طرح های سازمان های مردم نهاد جوانان، توسعه منابع انسانی حوزه جوانان و حمایت از هیات های ورزشی را از دیگر اولویت های استان دانست و گفت: ما آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات مهم و معتبر جهانی، بین المللی و آسیایی و نیز اردوهای تیم های ملی را داریم.
عبدالله چمن گلی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه به تشریح وضعیت کنونی حوزه های ورزش و جوانان آذربایجان غربی و اهم مشکلات و نیازهای موجود پرداخت.
محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان و حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز حضور داشتند و به بیان نظرات خود پرداختند.
عملیات ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری از سال 1383 در زمینی به مساحت 19 هزار متر مربع آغاز شده است و قرار بود با استفاده از اعتبارات طرح های مهر ماندگار دولت مورد بهره برداری قرار گیرد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.