حجت الاسلام 'نجف قلیزاده سرایی' روز دوشنبه در همایش اتحاد و همبستگی طوایف شهرستان مهاباد افزود: دشمن در 40 سال گذشته با همه توان و ابزارهای خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایستاده است اما وحدت و همبستگی در داخل موجب شده همچنان ملت ما با عزت و اقتدار به راه خود ادامه دهد.
وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به برکت وحدت مردم اتفاق افتاده و همه اقوام و پیروان مذهب های مختلف شهیدان فراوانی را تقدیم انقلاب کرده اند.
حجت الاسلام سرایی با اشاره به اینکه آرمان خواهی یکی از اهداف انقلاب اسلامی است، بیان کرد: دفاع از فلسطین و نوار غزه، دفاع از سوریه و عراق و یمن نشان از نگاه راهبردی نظام جمهوری اسلامی بر سعادت و پیروزی امت اسلامی است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید قدر امنیت کشور را بدانیم، ادامه داد: همه ملت ایران مانند یک خانواده است و پیروزی و شکست متعلق به همه است پس باید با همدلی و وحدت از وطن خود دفاع کنیم.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به فکر تثبیت رژیم صهیونیستی در منطقه است، افزود: دولت آمریکا با حمایت و ایجاد گروه های تروریستی به دنبال خدشه دار کردن چهره اسلام و تفرقه بین مذاهب اسلامی است.
وی با تأکید بر اینکه نابودی اسلام و ایجاد درگیری میان مسلمانان با ایجاد اسلام امریکایی و تشیع انگلیسی، هدف اصلی دشمنان اسلام است، اظهار کرد: فرقه سازی و نابودی اسلام و ایجاد درگیری بین مسلمانان از طرح های استکبار جهانی با همراهی تشیع لندنی است و دشمنان و قدرت های استکباری نیز از این فرقه ها حمایت می کنند.
فرماندار مهاباد نیز در این همایش با بیان قدرت وحدت در مقابله با دشمنان گفت: امام خمینی (ره) با کمک و اتحاد مردم شامل همه قومیت ها و مذاهب توانست رژیم پهلوی را شکست دهد.
ایرج شجاعی ادامه داد: ضد انقلاب واقعی کسی است که بین شیعه و سنی اختلاف می اندازد و وحدت بین اقوام ایرانی را کمرنگ می کند.
وی بیان کرد: دشمنان همواره از وحدت شیعه و سنی هراسان‌ بوده‌اند و همواره به دنبال توطئه برای ایجاد جنگ و تفرقه بین کشورهای اسلامی هستند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غریی قرار دارد.
3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.