به گزارش ایرنا مجتبی زارع روز یکشنبه در همایش فصلی ناظران امین شورای نگهبان شهرستان سلماس، بیان کرد: دشمنان با همین رویکرد و با بهره مندی از شبکه های اجتماعی هجمه های سنگینی علیه نهادهای انقلابی از جمله شورای نگهبان وارد می کنند.
وی با بیان اینکه مهمترین هدف دشمن علیه شورای نگهبان زیرسوال بردن جمهوریت و اسلامیت نظام است، ادامه داد: دشمن در تلاش است تا با ایجاد شبهه در عملکرد نهادهای انقلابی، عوامل خود را به مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ دهد.
زارع همچنین تضعیف اسلامیت قوانین نظام و سوق دادن آن به سمت بی دینی را از دیگر اهداف استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: مردم با پشتیبانی خود از ولایت فقیه تمامی دسیسه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.
وی همچنین با اشاره به نقش رهنمودهای مقام معظم رهبری در بصیرت افزایی جامعه، اضافه کرد: مردم و مسوولان فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرمشق عملکرد خود قرار دهند.
یک استاد دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی نیز در این آیین گفت: نقطه تمرکز عملیات روانی دشمن در برهه کنونی علیه ایران، مایوس کردن مردم از نظام اسلامی است.
فخرعلی قلیزاده با بیان اینکه استکبار جهانی از همه گیر شدن تفکر انقلابی جمهوری اسلامی نگران است، افزود: هنر بزرگ امام راحل ایجاد جبهه مستحکم دینی و الهی در مقابل جبهه کفر و نفاق بود که این خود حقانیت نظام جمهوری اسلامی را اثبات می کند.
وی با بیان اینکه دشمنان از درگیری نظامی با جمهوری اسلامی ایران مایوس شدند، گفت: هم اکنون رویکرد آنان ایجاد نا امنی اجتماعی با استفاده از اوضاع اقتصادی است.
قلیزاده با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام باورهای مردم ایران اسلامی را نشانه رفته اند، بیان کرد: مسوولان نباید نسبت به تحرکات دشمن در این راستا بی تفاوت باشند.
به گزارش ایرنا، این مراسم به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.