مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو از تبدیل شدن منطقه آزاد ماکو به هاب تولیدات انرژی خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، غلامرضا سلیمانی در جمع تولید کنندگان، فعالین اقتصادی و کار آفرینان منطقه آزاد ماکو که در فرمانداری ماکو ترتیب یافت  باتاکید بر اینکه ۵۰۰ هکتار دهکده لجستیک با همکاری چین، ترکیه و آلمان راه اندازی خواهیم کرد ادامه داد: در آینده نزدیک منطقه آزاد ماکو هاب تولیدات انرژی خواهد بود.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو از برگزاری اولین همایش فعالین سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو خبر داد و تصریح کرد: بررسی فرصتها و بستر های سرمایه گذاری در حوزه های متفاوت اقتصادی از مهمترین اهداف این همایش است.
وی ممنوع الورود شدن تعدادی از اجناس خارجی به کشور را زمینه خوبی برای خودنمایی تولید کننده های داخلی یاد کرد و گفت: دولت با این اقدام میخواهد با همکاری مردم در جهت شکوفایی هرچه بیشتر تولیدکنندگان داخلی قدم های استواری بردارد.
سلیمانی بر انعقاد قرار داد ۳۰ میلیونی در تراز تجاری بین ایران و ترکیه اشاره کرد و گفت: ۲۶ میلیارد تومان سهم مرز آذربایجان غربی از این قرار داد است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو   تمامی جهت گیری سازمان را کمک برای بهره مندی بهتر از ظرفیتهای منطقه در راستای تولید کالایی مطلوب برای مصرف کننده داخلی و صادرات عنوان کرد و گفت: فعالین اقتصادی در بخش های تولیدی نارسایی های بسیاری دارند ولی این مسئله نباید مانع از صادرات شود همچنین  نباید برای حل مشکلات اقتصادی فاصله و شکافی بین دولت و بخش خصوصی وجود داشته باشد.
سلیمانی مرز نشینان را مرزبانان خط اول جنگ اقتصادی عنوان کرد و گفت: تمامی اقدامات سازمان در جهت تامین نیاز معیشتی مرزبانان این منطقه است
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.