مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر سیلوانا ثبت جهانی می‌شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عبدالله چمن گلی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در منطقه سیلوانا اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر سیلوانا ثبت جهانی می‌شود تا بتوان در سال‌های آتی ورزشکاران بسیاری را میزبانی کرد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی پاراگلایدار در سیلوانا اظهار کرد: شهر سیلوانا به عنوان شهر پاراگلایدر کشور شناخته می‌شود و هماهنگی‌های انجام شده توسط شهرداری و شورای شهر سیلوانا برگزاری این برنامه را بسیار سهل کرده است.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: اقدامات اولیه و هماهنگی‌های لازم برای اسکان ورزشکاران خارجی صورت گرفته و با هیچ مشکلی روبرو نیستیم.
وی خاطرنشان کرد: جوایز ۲۶ میلیون تومانی که در نظر گرفته شده برای ایجاد انگیزه در ورزشکاران قابل توجه است و به دنبال آن هستیم که مسابقات را به صورت جهانی ثبت کنیم و به رسمیت آن را به همگان معرفی کنیم تا بتوانیم در سال‌های آتی ورزشکاران بسیاری را برای مسابقات جذب کنیم و در این راستا برای شناساندن آذربایجان غربی نیز تلاش می‌کنیم.
چمن گلی تأکید کرد: مشکلات تیک آف ورزشکاران برای مادام‌العمر برطرف شده و هیچ مشکلی در راستای برگزاری مشکلات وجود ندارد.
وی یادآور شد: شهردار منطقه باید به گونه‌ای اقدامات را پیش ببرد که سال‌های آتی بتوان استقبال از مسابقات را افزایش داد.
کیومرث پور ایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: پیگیر تملک زمین مربوط به پاراگلایدر در سیلوانا هستیم و در مراحل نهایی به سر می‌برد و تا چندین ماه آینده به تملک اداره کل ورزش و جوانان استان درمی‌آید.
وی تصریح کرد: قهرمانان بنام جهانی در این مسابقات حضور دارند از این رو بهترین نفرات تیم ملی کشور خودمان نیز در این مسابقات حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: سایت پاراگلایدر سیلوانا یکی از چهار سایت معتبر دنیا می‌تواند باشد.
به گزارش ایسنا؛ چهارمین دوره مسابقات بین المللی پاراگلایدر در روزهای ۱۹تا ۲۱تیر در سیلوانا ارومیه برگزار می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.