محمد اقوامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت سه هزار و 699 پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان وارد شعب تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی شده که تنها 108 پرونده مختومه نشده است.
وی اضافه کرد: این آمار نشان می دهد 97 درصد پرونده های ورودی به شعب مورد رسیدگی قرار گرفته که رقمی بسیار خوب با توجه به حجم پرونده هاست.
وی بیان کرد: پس از رسیدگی به این پرونده ها، متهمان به پرداخت 131 میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: بیشترین پرونده های تشکیل شده در سه ماه نخست امسال در استان مربوط به بخش کالا و خدمات شامل گرانفروشی، کم فروشی و تخلفات نظیر این است که 69 درصد پرونده های ورودی و 70 درصد پرونده های رسیدگی شده را تشکیل می دهد.
اقوامی گفت: پس از آن پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز قرار دارد که 28 درصد کل پرونده های رسیدگی شده را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: از نظر جریمه های صادره، بخش قاچاق کالا و ارز سهم بسیار بیشتری داشته به طوری که با حدود 115 میلیارد ریال افزون بر 87 درصد این جریمه ها را تشکیل می دهد.
به گزارش ایرنا شعب تعزیرات حکومتی به سه موضوع قاچاق کالا و ارز، تخلف در بخش بهداشت و درمان و تخلف در بخش کالا و خدمات رسیدگی می کند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.