محمد اقوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جریمه برای سه هزار و 300 پرونده وارده در بخش کالا و خدمات در سال جاری صادر و این پرونده ها مختومه شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به این آمار، به طور متوسط میزان جریمه در هر پرونده وارده در بخش کالا و خدمات حدود 254 میلیون ریال بوده است.
وی اظهار کرد: گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و بروز مشکل در توزین کالا از جمله تخلفات حوزه کالا و خدمات در آذربایجان غربی به شمار می رود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از کشف 299 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه پژو در ماکو خبر داد و بیان کرد: پس از ارجاع پرونده این قاچاق، شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان، قاچاقچی این محموله را به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جریمه محکوم کرد.
اقوامی با اشاره به قاچاق 2 هزار و 400 ثوب البسه توسط راننده یک دستگاه وانت در خوی گفت: قاچاقچی این محموله نیز به پرداخت 443 میلیون ریال جریمه محکوم و کالای قاچاق او نیز ضبط شد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز است و سالانه هزاران پرونده در این خصوص در تعزیرات حکومتی استان بررسی و حکم آن صادر می شود.
تخلفات مربوط به قاچاق کالا و همچنین تخلفات بخش های کالا و خدمات و بهداشت و درمان به شعبات تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.