رییس اداره ثبت احوال سلماس گفت: بر اساس آمار موجود، بیش از 44هزار نفر در سلماس هنوز هیچ اقدامی برای دریافت کارت هوشمند ملی خود نکرده اند.

بهمن آقاجان زاده  در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: در شهرستان سلماس 149هزار و659 نفر واجد شرایط برای دریافت کارت ملی وجود دارد که از این تعداد 105هزارو385 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند خود ثبت نام کرده اند.

آقاجان زاده بیان کرد: تاکنون کارت هوشمند ملی 91هزار و 300 نفر از ساکنین شهرستان سلماس تحویل داده شده که حاکی از پوشش 70درصدی جمعیت واجد شرایط سطح شهرستان است.

وی تصریح کرد: هنوز 44هزار و 895 نفر از واجدین شرایط دریافت کارت ملی در سلماس، اقدامی برای دریافت کارت ملی هوشمند نکرده اند و کارت هوشمند ملی 4هزار و 10 نفر نیز در اداره پست ودفاترپیشخوان شهرستان انباشت شده است و به همین دلیل از شهروندان محترم تقاضا داریم سریعا" جهت دریافت کارت های ملی خود اقدام نمایند .

رییس اداره ثبت احوال شهرستان سلماس خاطرنشان کرد: باتوجه به کاربردی شدن کارت هوشمندملی در دولت الکترونیک و لزوم ارائه آن برای امورات اداری و بانکی و سایر خدمات و جلوگیری از ازدحام در دفاترپیشخوان این شهرستان و شهرتازه شهر و اداره پست سلماس، ضروری است شهروندان عزیز هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام و اخذنوبت و انجام بقیه امور مربوطه اقدام کرده و ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند خود را به ماههای پایان سال موکول نکنند.

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.