عبدالله چمن گلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بوکان افزود: تیم فوتبال سردار بوکان از تیم های خوب آذربایجان غربی به شمار می رود و حتی در استان های دیگر کشور نیز طرفدار دارد.
وی با بیان اینکه این تیم در گذشته مشکلات زیادی داشته و به دلیل نداشتن حامی مالی با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده است، بیان کرد: در جلسه ای که با حضور فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان در خصوص تیم سردار بوکان تشکیل شد، مقرر شد که تیم توسط مردم اداره و به کار خود در لیگ دسته دوم کشور ادامه دهد.
چمن گلی ادامه داد: به زودی فراخوانی برای تشکیل مجموع عمومی برای حمایت از این تیم تشکیل می شود و این مجمع هیات مدیره 6 تا 9 نفره تشکیل می دهد تا اداره و مدیریت تیم به مردم واگذار شود.
وی افزود: در کنار مردم و هیات مدیره جدید مسوولان شهرستانی و استانی هم از تیم به صورت فنی و با ساختار جدید و قانونمند حمایت خواهند کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص بازیکنان تیم فوتبال سردار بوکان نیز گفت: چون تیم مردمی و متعلق به آذربایجان غربی است، بازیکنان آن نیز از مناطق مختلف استان تامین خواهد شد و در صورت نیاز نیز در خارج از استان نسبت به جذب بازیکن اقدام می شود.
وی اضافه کرد: انتخاب بازیکنان بومی علاوه بر کاهش هزینه ها موجب تقویت زیرساخت های فوتبال در سطح استان خواهد شد.
به گزارش ایرنا،تیم فوتبال سردار بوکان طی سه سال گرشته در لیگ دسته 2 کشور حضور داشته است و تنها در فصل گذشته توانست به مرحله پلی آف راه پیدا کند اما نتوانست به لیگ دسته یک کشور صعود کند.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.