مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پایانه مسافری سرو تا پایان آذرماه به بهره برداری می رسد.

عبدالحسین علی اکبری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی به عملیات عمرانی پایانه های مرزی استان درسال 97 اشاره کرد و گفت: در 4 پایانه مرزی بازرگان، تمرچین، رازی و سرو عملیات عمرانی با اعتبار 50 میلیارد تومان در حال انجام است و پایانه مرزی پلدشت تکمیل ترین پروژه استان است.

وی با اشاره به اینکه 5 پایانه مرزی در آذربایجان غربی فعال است افزود: طرح سالن مسافری سرو ارومیه با اعتبار 121 میلیارد ریال 62 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان آذرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

علی اکبری با اشاره به اینکه پایانه رازی خوی اولین پایانه مرزی در استان است که سالن تجاری و مسافری در یک جا تجمع خواهد شد اظهار کرد: فاز اول پروژه با 8 میلیارد تومان اعتبار با 62 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا بوده و کل پروژه در سال 99 به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: بتن ریزی و دیوار کشی پارکینگ پایانه مرزی بازرگان به اتمام رسیده و این پروژه با 74 درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار 157 میلیارد ریال در اواخر سال جاری به اتمام می رسد.

وی تصریح کرد: محوطه سازی، احداث کریدور مسافری و دیوار کشی نهایی پایانه مسافری از جمله فعالیتهای عمرانی پایانه مرزی تمرچین است که تاکنون با صرف اعتبار 142 میلیارد ریال 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی اکبری با بیان اینکه تمام مرزهای استان به دوربین مدار بسته مجهز هستند و آمادگی لازم برای جانمایی گیت ها از طریق گمرک بازرگان را داریم گفت: 23 درصد ورودی و خروجی کشور از گمرکات آذربایجان غربی انجام می گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.