ولی حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی با رویکرد آموزشی با حضور دبیران، آموزگاران، هشت ناظر کشوری و پنج نفر از اساتید ممتاز به مدت 2 روز در ارومیه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در مجموع 400 نفر معلم، دانش آموز و عوامل اجرایی در این جشنواره مشارکت فعال دارند، گفت: این جشنواره در قالب اجرای طرح درس برتر و منتخب و برگزاری کارگاه های آموزشی کاربردی برگزار می شود.
حسینی بیان کرد: در این جشنواره چهار اثر منتخب در هر دوره تحصیلی به عنوان آثار برگزیده در مرحله نهایی کشوری حضور می یابد و چهار اثر برتر هر مقطع اجرای زنده خواهد داشت.
وی اضافه کرد: جشنواره روش های برتر تدریس با رویکرد آموزشی، فعالیتی هدفمند است که در آن دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی توانمندی های خود را در زمینه اجرای کیفی تدریس درس تربیت بدنی به نمایش می گذارند.
حسینی گفت: کیفیت بخشی به فرآیند آموزش درس تربیت بدنی و ارائه الگوهای تدریس متناسب با ارزش های فرهنگی و تربیتی دین اسلام به دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی هدف اصلی این جشنواره است.
وی افزود: اجرای کارگاه های آموزشی مرتبط با اجرای مطلوب درس تربیت بدنی و متدهای تدریس کاربردی با لحاظ ظرفیت ها و محدودیت های مناطق محروم و حاشیه ای و اجرای بهینه کلاس تربیت بدنی با حداقل امکانات و تجهیزات از نقاط قوت و کاربردی این جشنواره است.
به گزارش ایرنا جشنواره روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی آیین افتتاح نداشت اما اختتامیه آن با حضور مسوولان کشوری برگزار می شود.
3072/7125
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.