حسین نیرویار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی فرصت‌ طلبان از فضا و موقعیت موجود در جامعه سوء استفاده و مدارس غیرمجاز فوتبال را با تبلیغات کذب در بین خانواده‌ها معرفی کرده اند که ساز و کارهای جدی برای برخورد با این افراد در دستور کار هیات فوتبال قرار گرفته است.
وی بیان کرد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را تنها در مدارس مجاز فوتبال که لیست آن در مطبوعات، کانال و سایت هیات فوتبال استان درج شده، ثبت نام و از نام نویسی در مدارس غیرمجاز فوتبال خودداری کنند.
وی با بیان اینکه مدارس مجاز منطبق بر قوانین و قواعد مشخص کار می کند، اضافه کرد: در این زمینه نیز همه مدارس مجاز موظف به استفاده از مربیان دارای مجوز و مدرک مربیگری هستند و هرگونه رفتار مغایر با این قوانین و قواعد برای مسوولان و مدارس فوتبال تبعاتی همچون تعلیق و حتی لغو مجوز به ‌دنبال دارد.
وی ادامه داد: مدارس مجاز فوتبال خود را ملزم به رعایت قوانین و قواعد هیات فوتبال استان می‌دانند و در این زمینه همکاری لازم را با این هیات به‌ عنوان متولی فوتبال استان در جلب رضایت خانواده‌ها و استعدادیابی مطلوب دارند.
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: کمیته‌های جوانان و آموزش هیات فوتبال آذربایجان غربی از مدت‌ها قبل برای برگزاری هرچه بهتر کلاس‌های مدارس فوتبال در سطح استان برنامه‌ ریزی کرده که امیدواریم امسال بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه به زودی نظارت و ارزشیابی استعدادیابان و ناظران مدارس فوتبال آغاز می شود، افزود: مدارس فوتبال مجاز می توانند از مربیانی که در دوره دانش افزایی شرکت کرده اند، برای برگزاری دوره های آموزشی خود بهره ببرند.
به گزارش ایرنا مدرسه فوتبال نود ارومیه /درجه 1 دائمی/ به مدیریت مهدی بهاری، مدرسه فوتبال چی چست /درجه 2 فصلی/ به مدیریت محمد اصغری، مدرسه فوتبال اروم اسپور /درجه 2 فصلی/ به مدیریت شمسعلی صامت، مدرسه فوتبال آراز ارومیه /درجه 2 فصلی/ به مدیریت محرم سجادی ‌کیا، مدرسه فوتبال تکنیک /درجه 2 فصلی/ به مدیریت نقی باقری، مدرسه فوتبال پدیده /درجه 2 دائمی/ به مدیریت تورج خویی، مدرسه فوتبال پاسارگارد /درجه 2 فصلی/ به مدیریت ابراهیم خداد، مدرسه فوتبال اروم آلیاژ /درجه 2 دائمی/ به مدیریت مرتضی نجف‌ نژاد و مدرسه فوتبال آتروپات /درجه 2 فصلی/ به مدیریت نادر آقازاده مدارس مجوز دار آذربایجان غربی را شامل می شود.
باشگاه شهرداری مهاباد /درجه 2 فصلی/ به مدیریت سید عطا سیدی، باشگاه آذریورد شاهین دژ /درجه 2 فصلی/ به مدیریت رضا یزدانی، باشگاه آذربایجان میاندوآب /درجه 2 فصلی/ به مدیریت شهرام حضرت ‌زاده، باشگاه زرینه رود میاندوآب /درجه 2 فصلی/ به مدیریت کاظم آتش‌بهار، مدرسه فوتبال هیات فوتبال شهرستان‌های تابعه به مدیریت روسای هیات فوتبال شهرستان های تابعه استان سایر مدارس مجوزدار است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.