تقی کهوریان روز دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت بیمارستان 250 تختخوابی آیت الله خویی خوی افزود: اعتبار اجرایی این طرح ها که در حوزه های مختلف از جمله راه و بیمارستان است، بیش از 36 هزار و 100 میلیارد ریال برآورد می شود.
وی اضافه کرد: قرار است این پروژه ها در سفر استانی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان غربی افتتاح شده و در مدار خدمت رسانی به مردم استان قرار گیرد.
وی بیان کرد: بیمارستان 250 تختخوابی آیت الله خویی شهرستان خوی نیز یکی از مهمترین پروژه های قابل بهره برداری در سال جاری به شمار می رود که پس از ربع قرن در دولت تدبیر و امید به اجرا درآمده است.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: از مراحل اجرایی این بیمارستان، تامین انشعاب های آب، برق و گاز باقی مانده که با همکاری شرکت های خدمات رسان به سرانجام می رسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: عملیات ساخت بیمارستان آیت الله خویی، بیست و پنج سال پیش توسط خیرین شهرستان خوی آغاز و در دولت یازدهم با 35 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.
جواد آقازاده افزود: با اختصاص اعتبار قابل توجه در حال حاضر این بیمارستان 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گزارش ایرنا، بیمارستان آیت الله خویی از جمله طرح های بهداشتی درمانی بزرگ آذربایجان غربی است که با تکمیل آن، شهرستان های شمال استان پوشش داده می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.