حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در همایش روسا و مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی افزود: اعتمادسازی بزرگترین سرمایه این نهاد حمایتی است و با وجود تبلیغات دشمنان نظام و منافقان و مشکلات اقتصادی موجود در کشور میزان کمک و مشارکت مردم به کمیته امداد افزایش یافته که نشانگر اعتماد بالای مردم به این نهاد است.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی ظرفیت های لازم برای کاهش مشکلات و محرومیت زدایی را دارد و توجه و حمایت از مشاغل خانگی می تواند زمینه ساز کاهش مشکلات و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد استان باشد.
وی بیان کرد: اخلاص در خدمات رسانی به محرومان باید در سرلوحه اقدامات و برنامه های کمیته امداد قرار گیرد و تمامی تلاش مسوولان کمیته امداد استان در راستای کاهش محرومیت از مردم نیازمند باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: امسال مشارکت های مردمی به این نهاد حمایتی در استان 62 درصد افزایش یافته است.
عزیزسهندی افزود: مردم خیر استان امسال 303 میلیارد ریال به کمیته امداد استان کمک کرده اند.
بررسی عملکرد سه ماهه و مسائل و مشکلات کمیته امداد امام خمینی در شهرستان های 17 گانه آذربایجان غربی از محور‌های این همایش بود.
در ادامه این جلسه لوح تقدیر رییس کمیته امداد کشور به نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و رییس شورای زکات استان اهدا شد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.