صادق حبیب زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور افزایش ایمنی در این بازه زمانی و با توجه به افزایش مسافرت ها در این ایام، اکیپ های راهداری رفع نقاط کور و پرتصادف، تسطیح و رگلاژ محورهای روستایی، شانه زنی و بوته زنی را در جاده های مرکز استان انجام می دهند.
وی اضافه کرد: با افزایش تردد تابستانی در جاده ها، عملیات ویژه ای به منظور کاهش تصادف های احتمالی و افزایش ضریب ایمنی تردد در حال انجام است.
وی بیان کرد: 140 تابلو هشداردهنده اطلاعاتی در محورها و هشت مورد سرعت گیر آسفالتی در نقاط پرتصادف نصب و ایمن سازی شده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه گفت: اصلاح دست اندازها و چاله ها، تعمیر شانه ها و کناره های راه های آسفالته، احداث راه انحرافی و موقت و انجام عملیات بازسازی قسمت های تخریب راه از جمله عملیاتی است که در طول راهداری تابستانی به طور متناوب و مکرر اجرا می شود.
حبیب زاده افزود: 6 نفر کارشناس فنی برای نظارت و بررسی نواقص جاده ای به منظور ایمن سازی محورها و بالا بردن سطح استاندارد راه به صورت مستمر به جاده ها نظارت دارد.
به گزارش ایرنا، ارومیه بیشترین راه های آذربایجان غربی را در اختیار دارد و در تابستان نیز دهها هزار نفر گردشگر به این شهرستان سفر می کنند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.