رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه ایجاد می شود .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام امیر عباس عابدینی در جمع خبرنگاران  با اشاره به آماده سازی قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه گفت: زمین مورد نظر برای قطعه هنرمندان پیش بینی شده و در حال پیگیری برای بقیه اقدامات  آن هستیم .

وی بااشاره به معماری آرامگاههای آرامستان ارومیه اظهار کرد: معماری آرمگاه های باغ رضوان ارومیه به سبک سنتی و اسلامی توسعه می یابد .

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به مقوله آبیاری در فضای آرمستان گفت: با احداث یک حلقه چاه  در روستای قره حسنلو و با انجام  لوله کشی آب به میزان دخیره  500 متر  مکعب  مشکل آب حل شده است .

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با اشاره به برنامه های آتی آرامستان، بیان کرد: تملک اراضی برای توسعه آرامستان،  راه اندازی قطعه 60 عمومی، دیوارکشی ، زیبا سازی محوطه شامل رنگ آمیزی و  نقاشی دیواری با مضامینی از احادیث ائمه اطهار و روایات، ساخت حسینیه گلزار شهداء، خریداری دستگاه بیل مکانیکی، ایجاد ایستگاه صلواتی، خرید 2 دستگاه آمبولانس ، توسعه و احداث فضای سبز، احداث نهالستان ،آماده سای قبور در آرامستان های جدید، ایجاد پارکینگ،  توسعه غسلخانه، توسعه آرمگاه ها به سبک سنتی و اسلامی ، ارتقای جایگاه حقوق شهروندان،  راه اندازی تابلوهای مسیر یاب قبور و ساماندهی مزارشهداء  از جمله اقدامات آتی  در باغ رضوان ارومیه است .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.