محسن رشدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خوی قبل از شروع تعطیلات تابستانی، امکانات مناسب رفاهی و فضایی آرام برای داوطلبان کنکور را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان سنجش کشور، آزمون‌های عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه، هفتم تیرماه و داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعد از ظهر همان روز برگزار می شود، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح جمعه هشتم تیرماه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در بعد از ظهر همان روز به رقابت می پردازند.
وی افزود: کارت‌های شرکت در آزمون همه گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا کنکور سراسری 1397 در شهر ارومیه و 14 شهرستان دیگر آذربایجان غربی برگزار می شود و نتایج اولیه کنکور دهه دوم مرداد 1397 به صورت کارنامه بوده و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.
تنها 24 ساعت تا نخستین جلسه کنکور سراسری سال 97 باقی مانده و بیش از یک میلیون دانش آموز آخرین ساعات رسیدن به روز موعود را سپری می کنند؛ ساعاتی که به اعتقاد مشاوران تحصیلی و تغذیه از اهمیتی بیش از سایر زمان ها برخوردار است البته نه برای درس خواندن یا یادداشت برداری و حفظ کردن متون؛ بلکه استراحت و استرس زدائی .
ساعات پایانی امروز و فردا برای خانواده های دارای دانش آموز کنکوری هم پراسترس و هیجان زاست و این وضعیت نخستین آسیبی است که پدران و مادران باید مدیریتش کنند تا به دانش آموز منتقل نشود.
دانشگاه آزاد اسلامی خوی بیش از 70 هزار متر مربع فضای آموزشی دارد و یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی آذربایجان غربی محسوب می شود؛ این دانشگاه دارای 115 عضو هیات علمی است.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.