کارگردان این نمایشنامه خوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مهرناز خوشنویس، زاهد فیضی، کسری بیگ زاده و ثنا رضایی در این اثر نقش آفرینی می کنند، گفت: سعید علی نژاد، علی حکمت نیا، علی ولی پور، حجت حسن پور، مهدیه ظفرمند، حدیثه خضرلو، مبین صالحی، فرناز خیراله پور و امین حبیبی دیگر نقش خوانان این نمایشنامه خوانی هستند.
رضا خوفی با اشاره به اینکه 2 ماه برای آماده سازی این اثر تمرین کرده اند، افزود: شادمانی مهمترین ضرورت اجرای این نمایشنامه خوانی بوده و بزرگترین هدف اجرای این اثر است.
وی اضافه کرد: نمایشنامه بیوه زیرک با تم اصلی عشق و با رویکردی عاقلانه به مواجهه با رویدادهای حسی در زندگی می رود که هر انسانی بدون شک روزی با آن مواجه می شود.
وی با بیان اینکه این نمایش فارغ از هرگونه پیچیدگی با لایه هایی باز و قابل فهم با مخاطب ارتباط برقرار می کند، ادامه داد: این اثر ذهن تماشاگر را با مسائل سخت و پیچیده به چالش نمی کشد بلکه با زبانی ساده مفاهیمی چون تفکر را در کنار مفهوم عشق زمینی با زبانی طنز و جذاب ارائه می کند.
به گزارش ایرنا انتخاب صحیح متن نمایشی، نقش خوانی، توضیح خوانی و موسیقی اضلاع یک نمایشنامه خوانی موفق محسوب می شود؛ نمایشنامه خوانی بیوه زیرک از پنجم تا هفتم تیر سال جاری و از ساعت 19 در ارومیه، چهارراه آپادانا، مجتمع فرهنگی ارومیه، سالن فرهنگ اجرا می شود.
7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.