مهران یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در مهاباد برای آشنایی عموم مردم با مضرات انواع مواد مخدر اجرا می شود.
وی ادامه داد: هدف از این طرح، آشنا کردن مردم و جوانان با روش چهره به چهره و حضوری با مضرات استفاده از مواد مخدر و استفاده از ظرفیت رسانه ها در این خصوص است.
وی اضافه کرد: در نخستین دوره برگزاری این طرح که اوایل امسال در 2 روز برگزار شد، بیش از 600 نفر به صورت حضوری با مضرات مواد مخدر آشنا شدند.
وی بیان کرد: در قالب این طرح، سه چادر در محوطه تالار طلائیه، میدان ملاجامی و میدان شهرداری مهاباد از ساعت 8 تا 17 برای ارائه مشاوره به صورت چهره به چهره به مراجعه کنندگان ایجاد شده‌ است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد گفت: یک نمایشگاه از مضرات مصرف مواد مخدر در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و یک پایگاه سیار برای آشنایی بیشتر شهروندان در تالار طلائیه برپا شده که بازدید آن برای عموم آزاد است.
به گزارش ایرنا، همه ساله 26 ژوئن، مقارن با پنجم تیر ماه روز جهانی مبارزه با مصرف مواد مخدر است که به همین مناسبت 31 خرداد تا 6 تیر ماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر اعلام شده است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای 2 کمپ ماده 15 ترک اعتیاد و یک مرکز ان.آی.سی(گرمخانه) است.
3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.