رسول خضری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه علاوه بر پزشکان متخصص، دانش آموزان شین آبادی و والدین آنان نیز در این کمیسیون حضور داشتند، افزود: آخرین وضعیت جسمانی 12 دانش آموز شین آبادی در این کمیسیون به ریاست دکتر جواد فاطمی مورد بررسی قرار گرفت.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرونده پزشکی این دانش آموزان به آمریکا و چند کشور اروپایی ارسال شده است و متخصصان پس از بررسی پرونده آنان و شرایط هر کدام از کشورها در خصوص ادامه درمان آنان تصمیم می گیرند.
وی افزود: حدود سه سال قبل والدین این دانش آموزان درخواست کرده بودند که هزینه اعزام دانش آموزان به خارج از کشور صرف تامین تجهیزات ویژه سوختگی و درمان این دانش آموزان در داخل کشور شود اما به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار این تجهیزات خریداری و وارد نشد.
به گزارش ایرنا در 15 آذر سال 1391 شمسی، دبستان دخترانه ای در روستای شین‌آباد پیرانشهر از توابع آذربایجان غربی آتش گرفت که در نتیجه آن 2 نفر از دانش آموزان در اثر شدت جراحت جان خود را از دست دادند و 12 نفر دیگر هم دچار سوختگی شدید شدند.
این دانش آموزان و والدین آنان با وجود تحمل صدمات روحی و جسمی همچنان با دلهایی پر از امید و آرزو به روزهای آینده و تصمیم گیری کمسیسیون پزشکی می نگرند.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.