علیرضا رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی برون مرزی از 27 تیر ماه آغاز می شود و طی آن برگزاری تورنمنت دوستانه با تیم های کشور قطر تدارک دیده شده است تا بازیکنان از نظر فنی و جسمی خود را محک بزنند
وی بیان کرد: نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال با حضور 26 بازیکن و با هدایت «زوران» سرمربی مقدونیه ای برگزار شده است اما این تعداد تا قبل از بازی های آسیایی جاکارتا به 16 بازیکن کاهش می یابد.
رحیمی گفت: بازی های آسیایی مهمترین رویداد ورزشی پیش رو است و تمام تلاش فدراسیون حضور قدرتمند و کسب نتایج قابل قبول در این کارزار مهم آسیایی است.
وی ادامه داد: تیم ملی هندبال ایران در بین تیم های آسیایی بیشترین لژیونر را دارد ولی نباید تیم هایی همچون قطر و عربستان را نیز دست کم گرفت.
رحیمی با اشاره به اینکه سال پرکاری در پیش رو است، بیان کرد: تیم های ملی مردان و زنان باید برای شرکت در مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در ژاپن، قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا، بازی های آسیایی جاکارتا و والیبال ساحلی جهان روسیه آماده شوند و این امر علاوه بر تامین اعتبار لازم، نیازمند برنامه ریزی اصولی و دقیق است.
وی قهرمانی تیم ملی هندبال دختران در مسابقات غرب آسیا را نقطه عطفی برای کیفیت بخشی به ورزش بانوان بر شمرد و گفت: این تیم جواز حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را نیز دارد و برای حضوری قدرتمند در این مسابقات اردوهای مستمر و منظمی را برگزار می کند.
وی حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون هندبال در آستانه اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا را رضایت بخش و قابل قبول اعلام کرد.
رحیمی در خصوص بدهی های فدراسیون به افراد حقیقی و حقوقی که مربوط به سال‌های گذشته بوده است، گفت: بخش زیادی از این بدهی ها که مربوط به هزینه‌های آژانس مسافرتی، آکادمی ملی المپیک، رستوران و حق الزحمه داوران مسابقات و پرداخت اقساط به فدراسیون آسیایی بوده، پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا رییس فدراسیون هندبال برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان غربی به شهر ارومیه سفر کرده است؛ در این مجمع «شاهین کهنموییان آذری» با کسب 12 رای از 18 رای ماخوذه، هدایت هیات هندبال آذربایجان غربی را به مدت چهار سال بر عهده گرفت.
هندبال آذربایجان غربی چند سالی است که دچار عقب افتادگی جدی شده به طوری که با سقوط 14 پله ای در ارزیابی فدراسیون مواجه است.
این هیات از رده دهم به رده بیست و چهارم تنزل کرده است که این امر نشان از نیاز شدید به تلاش روزافزون برای رسیدن به روزهای اوج گذشته است.
هم اکنون فرزاد امانی و وحید هاشمی، 2 بازیکن ملی پوش ارومیه در ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی کشور هستند که روزنه امیدی برای چراغ خاموش هیات هندبال آذربایجان غربی به شمار می روند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.