به گزارش ایرنا، ناصر امیری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان کرد: این طرح ها شامل 84 طرح نیمه تمام، 56 طرح مستمر و 17 طرح مطالعاتی و خدماتی است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسوولان خریدهای خود را در سطح شهرستان انجام دهند، بیان کرد: همه مسئولان ملزم هستند تا در برای تحقق شعار سال و مقابله با تحریم های ظالمانه در حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل اهتمام داشته باشند.
فرماندار میاندوآب همچنین با اشاره به استقرار میز خدمت در ادارات، اضافه کرد: مسوولان ادارات به موضوع مدیریت مصرف آب و برق توجه کنند و برای استقبال از مسافران در سفرهای تابستانی آمادگی داشته باشند.
وی تاکید کرد: باید با حفظ وحدت، حول محور توحید حرکت کرده و عملکرد خود را به مردم تبیین کنیم و از بیان مطالبی که از حصول آن اطمینان نداریم، پرهیز کنیم تا در مردم توقع ایجاد نشود.
امیری گفت: باید نگرش پشت میزنشینی را تغییر دهیم و دستگاه های مربوطه با ارائه برنامه های لازم نسبت به کارآفرینی و ایجاد اشتغال توجه داشته باشند.
فرماندار میاندوآب همچنین با تقدیر از فرماندهی انتظامی و اعضای شورای تامین شهرستان در برگزاری مراسم های مختلف در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: از شورای شهر و شهرداری نیز که با همدلی برای جلب رضایت مردم تلاش می کنند، تشکر می کنم.
امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه باید از فیوضات ماه مبارک رمضان در سایر ایام سال استفاده کنیم، بیان کرد: باید آثار روزه داری مستمر در زندگی ما مشاهده شود.
حجت الاسلام حمید حسن زاده افزود: کارها باید خالصانه بوده و محاسبه نفس داشته باشیم و همواره به این نکته توجه کنیم که خدمت اگر خالصانه باشد، ماندگار است.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
9871/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.