امام جمعه ارومیه گفت: پیروی از منویات رهبری برهمگان لازم الاجراست.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز عید فطرارومیه ضمن تبریک عید فطر  بابیان اینکه دستورات رهبری لازم الاجراست بیان کرد: نوک پیکان هجمه دشمنان ولی فقیه و رهبری است، برای حفظ کشور از دشمنان و احتزاز پرچم اسلامی در جهان، باید از رهبری تبعیت کنیم، چراکه لازمه پیروزی نهایی حمایت و اطاعت از دستورات رهبری است.
حجت الاسلام قریشی بااشاره به اینکه باید مسئولین و دولت منویات رهبری را اجراکنند اظهار کرد: با وجود جنگ روانی ایجاد شده توسط رسانه های غرب، راه پیروزی اجرای فرمایشات رهبری است.
امام جمعه ارومیه بااشاره به مشکلات اقتصادی و گرانی موجود در جامعه اظهار کرد: بنابه گفته مسئولین باوجود عرضه ارز دولتی برای کنترل بازار ، گرانی موجود واقعی نیست، پس مسئولین با حل مشکلات اقتصادی موجود اجازه ندهند مردم دچار فشار اقتصادی شوند.
وی با بیان اینکه دشمن هیچ وقت از موفقیت های ایران خرسند نمی شود و تمجید نمی کند اظهار کرد: اگر هجمه دشمن بر حوزه خاصی باشد به معنی موفقیت ان بخش است و با وجود حملات دشمن به کمیته امداد، نشان می دهد این نهاد در عمل موفق بوده است.
وی با تاکید براینکه اعمال مستحبی رمضان را در ماههای بعد هم ادامه دهیم گفت:  تلاوت قران را تعطیل نکنیم قران کتاب ارزشمندی است که تلاوت این کتاب اثرات فراوانی در زندگی افراد دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بااشاره به اهمیت نماز صبح و برکات ان ادامه داد:  نمازهای صبح در مساجد شهر برپاست و مردم پرشور برای برپایی نماز صبح در مساجد حاضرشوند.   به گزارش ایسنا؛مردم آذربایجان غربی به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت، نماز عید سعید فطر را با شور و شکوهی خاص در مصلا ها و مساجد استان اقامه کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.