نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: توجه به طرحهای پژوهشی ازالزامات توسعه کشاورزی پایدار است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه ای که بمناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی برگزارشد بابیان اینکه یکی از الزامات توسعه کشاورزی پایدار، بهره گیری از طرحهای پژوهشی و یافته های جدید تحقیقاتی در عرصه کشاورزی است  اظهار کرد:  باید مسئولان ذیربط از سرمایه گذاران و پژوهشگران در این زمینه حمایت کنند .
وی بااشاره به اینکه  به مسئله مدیریت اموزش و ترویج روشهای نوین به کشاورزان در تولید محصولات کشاورزی و تغییر الگوی کشت باید بیشتر از گذشته اهمیت داده شود گفت: توجه به این مقوله باعث کاهش ضایعات در تولید محصولات و اقتصادی کردن تولید در بخش کشاورزی استان می شود.
وی بابیان اینکه فعالیت کشاورزی مقدس ترین فعالیت تولیدی از نظر اسلام به شمار می آید، چرا که نیازهای غذایی مردم را تامین می کند اظهار کرد: بخش کشاورزی، یکی از مهم ترین بخش هایی است که کارکرد بسیار مهمی را در رشد اقتصادی استان، با توجه به پتانسیلهای قابل توجه در این بخش بر عهده دارد.
امام جمعه ارومیه تاکید کرد:  مسئولان شاغل در عرصه کشاورزی باید عمل کردن به فریضه جهاد را در انجام وظایف محوله خود، با توجه اینکه در نهادی مقدس که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ان را پایه گذاری کردند مشغول به کار هستند،در سرلوحه امورات کاری خود قرار دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.