سجاد خوبدل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاراته کار به همراه تیم ملی کاراته ایران به این مسابقات اعزام شد و در اولین مبارزه با نتیجه 4 بر 3 بشار النجار از اردن را شکست داد و سپس موفق شد تا 6 بر 2 'رافیض حسن اف' از جمهوی آذربایجان را از پیش رو بردارد.
وی ادامه داد: این کاراته کا در ادامه با نتیجه 4 بر یک ' سامی انخالی' از اسپانیا را پشت سر گذاشت و پس از آن 3 بر صفر 'سنجر عبدالکریم اوف' از ازبکستان را شکست داد و برای رسیدن به فینال در دیدار نیمه نهایی با نتیجه یک بر صفر از سد 'امیرعلی' از قزاقستان گذشت.
خوبدل گفت: کریمی در دیدار فینال مقابل «گومیتو هیرو» از ژاپن قرار گرفت و با نتیجه تنگاتنگ یک بر صفر از رسیدن به مدال طلا بازماند و به کسب مدال نقره این دوره از رقابت ها بسنده کرد.
وی اضافه کرد: پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان با حضور 607 کاراته کا از 63 کشور برگزار شد و تیم کاراته ایران با کسب سه مدال طلا، 2 نقره و هفت برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
خوبدل گفت: این مسابقات از 18 لغایت 20 خرداد برگزار شد و جواد سلیمی و المیرا گوزل زاده رییس و نایب رییس هیات کاراته آذربایجان غربی نیز به عنوان داوران بین المللی کشورمان در آن مسابقات حضور داشتند.
به گزارش ایرنا سید علی کریمی همراه باربد صداقت، صابر صالحی و مهدی کیانی چهار بازیکن آذربایجان غربی هستند که از 25 اردیبهشت سال جاری به اردوی آمادگی تیم ملی روز در منطقه آزاد اروند دعوت شده بودند.
برگزاری رقابت های بین المللی کاراته جام صلح و دوستی ارومیه با حضور بیش از 15 تیم خارجی و داخلی در سالن 6 هزار نفری ارومیه از مهمترین رویدادهای ورزشی آذربایجان غربی است که پنجمین دوره آن در مرداد سال جاری برگزار می شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.