مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی از اهدای 1300 واحد خون در شبهای قدر دراستان خبرداد.

مجتبی قهرمان رضائیه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در طول ماه رمضان  تابه امروز بیش از 5000 نفر به مراکز خونگیری استان مراجعه کردند که از این تعداد 4000 واحد خون گیری انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت پایگاههای خونگیری در شبهای قدر تصریح کرد: در طول شب های قدر با وجود تعطیلات طول هفته 1600نفر به پایگاههای انتقال خون استان مراجعه کردند که 1300 واحد خون اهدا شده است.

قهرمان تصریح کرد: بعد از ارومیه با بیش از 800 واحد خونگیری، میاندوآب بیشترین تعداد اهدا خون را داشت.

وی با اشاره به نقش بانوان در اهدا خون بیان کرد: در ماه رمضان تا به امروز 100 نفر از بانوان در امر اهدا خون حضور یافتند که نیازمند فرهنگسازی بیشتر برای حضور پررنگ این قشر جامعه در این امر خداپسندانه و ضروری جامعه است.

مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی گفت: در طول ماه رمضان مراکز خونگیری صبح و بعد از افطار در شهرستانهای نقده، خوی و میاندواب فعال است و ارومیه در طول روز از صبح تا بعداز افطار فعالند.

وی خاطر نشان کرد: مراکز ثابت خونگیری در ارومیه به نشانی بلوار مدرس – جنب فروشگاه رفاه، میاندوآب به نشانی خیابان دانش – جنب مرکز بهداشت، خوی به نشانی بلوار امام حسین (ع) و مرکز ثابت نقده در بیمارستان حضرت فاطمه (س) این شهر دایر است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.