حسین زرطلب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات تنیس انتخابی تیم ملی بزرگسالان در بخش بانوان با هدف انتخاب نفرات برتر جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا از 10 لغایت 12 خرداد در مرکز ملی تنیس ایران برگزار شد.
وی بیان کرد: در این مسابقات شهرزاد بانی سعید به همراه سارا آزاد دوست، کیمیا رحمانی، کیمیا اسبقی پور، غزاله پاک باطن و صدف صادق وزیری به مدت 3 روز برای رسیدن به اردوی اصلی تیم ملی و قرار گرفتن در جمع چهار نفر برتر با هم مسابقه دادند.
رزطلب گفت: در پایان سه روز رقابت شهرزاد بانی سعید به مقام چهارمی رسید و کیمیا اسبقی پور، صدف صادق وزیری و سارا آزاد دوست عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس دختران جهت حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی از 19 الی 31 خرداد ماه سال جاری در مرکز ملی تنیس ایران برگزار می شود تا در نهایت با خط خوردن یکی از این بازیکنان چهره سه تنیسور اعزامی دختران ایران مشخص شود.
زرطلب در خصوص برنامه های هیات تنیس استان در آینده نزدیک، گفت: برگزاری مسابقات جام رمضان بانوان ارومیه از شنبه هفته آینده در زمین های تنیس ورزشگاه تختی ارومیه برگزار می شود.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قهرمانی تنیس پسران استان نیز پس از ماه مبارک رمضان در آکادمی تنیس شهید باکری ارومیه برنامه ریزی شده است.
آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله مناطق مطرح در رشته تنیس کشور به شمار می رود و مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران در رده جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی طی شهریور سال 1395 در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.