فرهاد پیروت پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه ما در هفته اول مسابقات نتوانستیم نمایش خوبی در زمین داشته باشیم و بازیکنان با هم هماهنگ نبودند.
وی با بیان اینکه تیم ملی هر ساله در مرحله اول رقابت های جهانی نتایج ضعیفی می گیرد، گفت: دوره بدنسازی تیم طولانی و نزدیک به مسابقات بود و همین موضوع در عملکرد بازیکنان تاثیر داشته است.
پیروت پور ادامه داد: روحیه جنگندگی در تیم ملی پایین است در حالی که تیم ژاپن با تمام قدرت و روحیه در برابر بازیکنان ما ظاهر شد و همین عامل رمز موفقیت آنان در برابر تیم‌ ‌ملی والیبال ایران بود.
وی با اشاره به اینکه بازیکنانی چون جواد معنوی نژاد و میلاد عبادی پور از لیگ های خود به مسابقات اعزام شدند، افزود: آنان به دلیل خستگی زیاد نتوانستند از همه توانایی خود استفاده کنند.
وی با اشاره به شناخت کامل تیم های حاضر در مسابقات از تیم ملی والیبال ایران، گفت: تیم‌ ‌ملی والیبال ایران چند سال متوالی در لیگ جهانی حضور داشته و این موضوع شناخت حریفان از تیم ملی ایران را رقم زده است.
وی با اشاره به اضافه شدن چند بازیکن جوان به فهرست تیم ملی، گفت: معتقدم 'کولاکویچ'، سرمربی تیم ملی می‌توانست حتی در ست چهارم بازی با فرانسه بازیکنان جوان تر را وارد زمین کند تا نفرات با تجربه نیز استراحتی داشته باشند.
پیروت پور با تاکید بر اینکه تیم ملی والیبال در دور دوم مسابقات روزهای سخت تری خواهد داشت، بیان کرد: البته مطمئن هستم که هفته‌ به هفته‌ کیفیت بازی والیبال ایران نیز بهتر خواهد شد و شاهد نتایج مطلوب تری نسبت به دور اول خواهیم بود.
پیروت پور که به تازگی به اردوی آمادگی تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات آسیایی جارکارتا دعوت شده است، گفت: تمرین های آماده سازی بعد از ماه رمضان آغاز می شود و تا آن زمان تمرین های شخصی را به طور مرتب انجام می دهم.
به گزارش ایرنا دوره نخست لیگ ملت های والیبال در حالی برگزار شد که تیم ملی والیبال ایران برابر فرانسه و ژاپن با نتایج مشابه سه بر یک باخت و استرالیا را سه بر صفر شکست داد و در رده دهم جدول مسابقات قرار دارد.
در لیگ ملت های والیبال، 16 تیم در پنج هفته به مصاف هم می روند و در پایان پنج تیم برتر به همراه فرانسه (میزبان مرحله نهایی) راهی دور بعد می شوند.
تیم ملی ایران در هفته دوم مسابقات باید در آرژانتین به میدان برود؛ برنامه مسابقات ملی پوشان ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال (به وقت تهران) به شرح زیر است:
شنبه 12 خرداد – ساعت 4:40، آرژانتین – ایران
یکشنبه 13 خرداد – ساعت 1:40، ایران – ایتالیا
یکشنبه 13 خرداد – 23:40، ایران – کانادا
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.