به گزارش ایرنا از تارنمای 'انتنا رادیو اسه'، 'جاممارکو بیزونیو' مدیر تیم والیبال 'اماویلاز' شهر سیه نا در شمال ایتالیا، ضمن قدردانی از فدراسیون والیبال ایران افزود: من از حضور یک قهرمان بزرگ مانند معروف، بسیار خوشحال هستم و این یک هدیه به تیم ما، شهر ما و طرفداران ماست.
این رادیو افزود: سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، در سال 1985 در خانواده ای در ارومیه متولد شد که بسیاری از بستگان او والیبالیست بودند؛ استعدادی که برای وی طبیعی بود و باعث شد تا این والیبالیست 32 ساله جوایز زیادی را در رقابت های جهانی کسب کند.
به گزارش ایرنا معروف بارها عنوان بهترین پاسور مسابقات لیگ جهانی و آسیایی را کسب کرده است.
سعید معروف با 189سانتیمتر قد با تیم جوانان حضور در تیم های ملی را آغاز کرد و با آن مدال برنز را در جام جهانی زیر 19 سال کسب کرد.
از سال 2012 'خولیو ولاسکو' مربی وقت تیم ملی ایران وی را به عنوان کاپیتان تیم انتخاب کرد.
معروف فصل گذشته در تیم پیکان بازی می کرد و هم اکنون در جام ملت های جهان همراه با تیم ملی ایران حضور دارد.
جزییات قرارداد 2 ساله معروف با 'سیه نا' اعلام نشده است.
تیم سیه نا امسال به سری «آ» صعود کرده و هدایت این تیم بر عهده خوان سیچلو، مربی پیشین تیم ملی ایران است.
به گزارش ایرنا هفته گذشته علی وقاری، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود: رایزنی و مذاکره های اولیه با سعید معروف قبل از اعزام به لیگ ملت های والیبال انجام شده و نتیجه نهایی این مذاکره ها پس از فروکش کردن کوران مسابقات تیم ملی والیبال، مشخص می شود.
وی بیان کرد: علاوه بر معروف رایزنی هایی با امیرحسن توخته، میثم صالحی، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیر فلاحت خواه و مهدی جعفروند انجام شده است و امید می رود امسال تیم شهرداری ارومیه از گنجینه جوانان بومی خود در رقابت های لیگ برتر کشور بهره مند شود.
معروف در لیگ برتر باشگاه های ایران سال 1395 در حالی که با تیم شهرداری ارومیه قرارداد داشت در نیم فصل با عقد قراردادی به مبلغ یک میلیون یورو به تیم زنیت کازان روسیه پیوست.
در حال حاضر میلاد عبادی پور در تیم (اسکرا بلهاتوف لهستان) و محمدجواد معنوی نژاد در تیم (ورنا ایتالیا) 2 لژیونر والیبال ایران در باشگاه های اروپایی هستند.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.