به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نادر مدنی با اشاره به حضور ۴ بازیکن و مربی ایروبیک در مسابقات قهرمانی جهان گفت: مسابقات قهرمانی جهان امسال در کشور پرتغال برگزار شد و تیم های ملی کشورمان برای اولین بار در مسابقات جهانی شرکت کردند که در این میان ۴ بازیکن و مربی از ارومیه در ترکیب تیم حضور داشتند.

وی افزود: امیرحسین صمدی و جواد پاشایی در ترکیب تیم ملی جوانان کشورمان، علی حسین آذر در ترکیب تیم ملی نوجوانان و محمد خلیلی نیز به عنوان مربی، ۴ نماینده ارومیه در تیم ملی در این مسابقات.بودند.
رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی در مورد نتایج این مسابقات نیز بیان کرد: در نخستین روز مسابقات تیم ملی نوجوانان با امتیاز ۱۴/۱۵۰ مقام چهاردهم و تیم ملی جوانان مقام ۳۲ام را کسب کردند.
مدنی همچنین به حضور ۲ نماینده از استان بهمراه تیم ملی در مسابقات ترامپولین قهرمانی آسیا هم اشاره کرد و گفت: آریا مام عبدالله و متین حاجی به عنوان ۲ نماینده استان به همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین شرکت کردند و در پایان این مسابقات، مقام چهارم تیمی را کسب کردند.
وی اظهار کرد: تیم ۲نفره استان برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی آکروژیم برای شرکت در مسابقات آسیایی قراقستان اعزام خواهند شد ضمن اینکه تیم دختران ژیمناستیک هنری آذربایجان غربی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور با هدف انتخابی بازی های آسیایی حضور خواهند یافت.
رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی همچنین به درخشش ورزشکاران استان در مسابقات ژیمناستیک فورآل کشوری نیز اشاره کرد و افزود: ۲ تیم به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری شرکت کردند که تیم خانه ژیمناستیک ارومیه مقام دوم و تیم سردشت مقام سوم کشور را کسب کردند.
مدنی ادامه داد: درخشش ژیمناستیک کاران استان و همچنین حضور بیش از ۱۲ بازیکن در تیم های ملی این رشته نشان از توانمندی استان در رشته ژیمناستیک دارد و در این خصوص دوره های آموزشی نیز برای مربیان، داوران و ورزشکاران برگزار می کنیم تا بتوانیم تعداد ملی پوشان را افزایش دهیم.
رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی در مورد برنامه های این هیات در مورد اوقات فراغت و فصل تابستان گفت: برگزاری کلاس های ژیمناستیک، برگزاری جشنواره افتتاحیه اوقات فراغت، دوره های استعدادیابی و همچنین معرفی استعدادهای ژیمناستیک کاران به خانواده ها از مهم ترین برنامه های هیات در فصل تابستان است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 931089
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.