حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در شهرستان های ارومیه در مرکز، خوی و چایپاره در شمال و تکاب و میاندوآب در جنوب استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: 32 مبلّغ بومی و اعزامی از قم برای اجرای این طرح در 16 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص آذربایجان غربی در نظر گرفته شده که از این تعداد 17 مبلّغ اعزامی از قم است.
وی بیان کرد: طرح ضیافت الهی برای ترویج معارف قرآنی و نشر معارف دینی برنامه‌ریزی شده است و با حضور مبلّغان حوزه‌های علمیه به اجرای برنامه‌هایی نظیر سخنرانی، تفسیر قرآن، بیان احکام، نشر معارف دینی و نماز جماعت پرداخته می شود.
وی از برپایی خیمه‌های معرفت در قالب این جشنواره در استان خبر داد و گفت: در این خیمه ها مشاوره، پاسخ به شبهه های دینی، بیان احکام و برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: علاوه بر برنامه های در نظر گرفته شده، مراسم افطاری ویژه زائران در امامزاده غریب حسن ارومیه در برخی روزهای ماه رمضان نیز برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، 25 امامزاده و بقعه متبرکه در آذربایجان غربی وجود دارد؛ طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می شود.
8137/7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.