به گزارش ایرنا علی محمدی ایروانلو روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: این شهرستان گلوگاه حمل و نقل شمال آذربایجان غربی به شمار می رود و به توجه خاص نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه حمزیان 90 درصد رفت و آمدهای شهرستان و شهرستان های همجوار را به خود اختصاص داده است، افزود: راه های ارتباطی در مناطق روستایی این شهرستان نیز نیازمند بهسازی است.
وی با تاکید بر تجدید خط کشی جاده های اصلی و فرعی چایپاره، ادامه داد: این شهرستان از لحاظ ماشین آلات سنگین راهداری نیز در مضیقه است و نیاز به یک دستگاه بولدزر دارد.
وی ابراز امیدواری کرد که ساختمان نیمه تمام راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان نیز هرچه سریع تر افتتاح شود و مردم در هفته دولت امسال شاهد استقرار پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در این ساختمان باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز گفت: در آینده نزدیک روکش آسفالت راه ارتباطی شهرستان های چایپاره به چالدران، خط کشی راه های ارتباطی شهرستان، تکمیل پل زنگلان سفلی، آسفالت تقاطع چورس و ساماندهی پیچ های خطرناک در شهرستان انجام می شود.
علی اکبری، ادامه داد: یک دستگاه بولدزر به شهرستان چایپاره اختصاص داده می شود تا بتوانیم مشکلات موجود در بعضی از راه های ارتباطی را برطرف کنیم و تمامی تلاش خود را می کنیم که ساختمان نیمه تمام راهداری به اتمام برسد و در هفته دولت شاهد افتتاح این ساختمان باشیم.
به گزارش ایرنا راه ارتباطی محور حمزیان از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و پاسخگوی حجم بالای ترد به ویژه تردد 90 درصدی خودروهای عبوری از این شهرستان را ندارد.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.