به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در نوزدهمین جلسه شورای هماهنگی گسترش فعالیت های قرآنی افزود: جامعه باید قرآن محور باشد و مردم و مسوولان باید قرائت قرآن را در برنامه های خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی با اشاره به اینکه پرداخت بیشتر به قرآن به تبلیغ بیشتر آن منجر می شود، اضافه کرد: قرآن جامعه را بیش از پیش با ارزش های دینی و الهی پیوند می دهد و به تعالی جامعه منتهی می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: باید نسبت به فعالیت های قرآنی نگاهی آینده نگرانه وجود داشته باشد.
حجت الاسلام ناصر خدایاری ادامه داد: هر تشکل و موسسه فرهنگی که مجوز چاپ و انتشار دارد، می تواند تنها یک درصد از درآمدهای خود را برای چاپ قرآن و کتب دینی اختصاص دهد و به استقلال مالی فعالیت های قرآنی کمک کند.
وی افزود: موسسه های قرآنی که به صورت متوالی موفقیت کسب کرده اند، باید تشویق شوند و رقابت بین تشکل های قرآنی نیز افزایش یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز گفت: در ماه مبارک رمضان 15 مراسم جمع خوانی در تمام استان با هماهنگی ائمه جمعه برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد داداش زاده افزود: 10 جلسه تفسیر سوره بینات نیز برگزار و این جلسه ها از صدا و سیما پخش می شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه همچنین از پوستر دومین دوره جشن رمضان رونمایی شد.
8135/7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.