به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، عبدالمجید حمیصی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی در تشریح این خبر گفت: خیرین نیکوکار استان آذربایجان‌غربی، در سال ۱۳۹۶ یکصد و پانزده میلیارد ریال در عرصه بهداشت و درمان استان مشارکت کردند که این مبلغ نسبت به سال قبل ترش افزایش ده درصدی داشته و انتظار می رود در سال ۱۳۹۷ این مشارکت به ۱۵۰میلیارد ریال افزایش یابد.

وی با بیان اینکه خیرین سلامت در دو بخش به حوزه سلامت استان کمک می کنند افزود : در بخش دانشگاهی خیرین به واحد های درمانی و بهداشتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی هدایایی از جمله زمین ، تجهیزات یا نقدی اهدا و یا نسبت به احداث اقدام می نمایند و در بخش غیر دانشگاهی ، خیرین نسبت به کمک به عرصه سلامت در بخش خصوصی و خیریه که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نمی باشد مشارکت می کنند .

حمیصی در خصوص مشارکت و کمک های مردمی در بخش دانشگاهی گفت : از ۱۱۵ میلیارد ریال حدود ده میلیارد ریال کمکهای نقدی ، اهدای ۲۲۴۳۸ متر مربع زمین به ارزش ۶۵ میلیارد ریال ، احداث و اهدای دو پایگاه جامع سلامت و یک مرکز دیالیز در ۱۸۳۰ مترمربع به ارزش ۱۴ میلیارد ریال بوده و خیرین ارجمند بابت خرید و اهدای تجهیزات پزشکی به مراکز بهداشتی درمانی مبلغ ۲۳ میلیارد ریال پرداخت و مابقی بابت سایر موارد نظیر یخچال ، تلویزیون ، پتو ، کولر گازی و ... اهداء شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 918974
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.