حمید علی صمیمی روز شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سایه تشکیل ستاد راهبردی و حمایت های کمیته ملی پارالمپیک، ایران با 10 رشته مردان و هفت رشته زنان در این رقابت ها حضور می یابد.
وی ادامه داد: برگزاری اردوهای آمادگی متعدد و حضور در مسابقات مهم بین المللی برای کسب سهمیه بیشتر و حفظ آمادگی ورزشکاران از اهم برنامه های فدراسیون است تا قلب مردم و رهبر فرزانه انقلاب به دنبال افتخارآفرینی های ورزشکاران جانباز و معلول شاد شود.
وی کسب سهمیه های متعدد برای پارالمپیک 2020 توکیو را از دیگر برنامه های مهم فدراسیون عنوان کرد و گفت: نخستین سهمیه پارالمپیک چند روز قبل توسط ساره جوانمردی در رشته تیراندازی به دست آمد و در ادامه تیم های بسکتبال با ویلچر به کشور آلمان و والیبال نشسته مردان و زنان به مسابقات جهانی هلند اعزام می شوند.
وی ادامه داد: اعزام تیم وزنه برداری معلولان به مسابقات جهانی ژاپن قبل از بازی های پاراآسیایی نیز از دیگر اولویت های فدراسیون در نیمه نخست سال جاری است.
صمیمی بودجه پیشنهادی فدراسیون را 170 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تامین اعتبارات، حمایت رسانه ملی در پوشش مسابقات، مشارکت بخش خصوصی و برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان در دهه فجر امسال می تواند بسیاری از برنامه های مدون ما را در جهت پیشبرد اهداف قهرمانی و همگانی یاری کند.
به گزارش ایرنا کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی اینچئون در سال 2014 با 120 مدال (37 طلا،52 مدال نقره و 31 مدال برنز ) بعد از چین، کره جنوبی و ژاپن در جایگاه چهارم قرار گرفت.
بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز از 27 مرداد تا 11 شهریور سال جاری در 40 رشته ورزشی برگزار خواهد شد و بر اساس پیش بینی های شورای المپیک آسیا بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور برای شرکت در این رقابت ها به اندونزی سفر می کنند.
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان روز گذشته /شنبه/ برای شرکت در مجمع انتخاباتی رییس هیات آذربایجان غربی به شهر ارومیه سفر کرده بود.
در این مجمع علی امان زاده با اخذ 10 رای از 16 رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان دار هیات ورزش های جانبازان و معلولان آذربایجان غربی شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.