به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سرهنگ سامان غنی زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: از چند هفته قبل گزارش سرقت از مزارع و باغ های اطراف شهرستان "خوی"، به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شده بود که با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی سریع این سرقت ها صادر و پلیس آگاهی شهرستان خوی ماموریت یافت مراتب را به طور ویژه پیگیری کند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان با تحلیل نحوه سرقت ها و گشت زنی های نامحسوس به سرنخ هایی دست یافتند که مشخصات ظاهری عاملان سرقت ها را برای پلیس نمایان می ساخت.

غنی زاده تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات و با تعقیب و مراقبت های پوششی، توانستند متهمان مورد نظر را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به ۳۲ فقره سرقت از مزارع و باغ های اطراف شهرستان معترف شدند، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دو دستگاه خودرو که در امر سرقت ها مورد استفاده قرار می گرفت توقیف و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و توسط مالباختگان شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در ریشه یابی این سرقت ها در کنار عوامل متعددی که انگیزه و زمینه های ارتکاب سرقت برای سارقان هستند، سهل انگاری شهروندان و بی توجهی آنها به توصیه های پلیسی و نکات مراقبتی نقش موثری دارد که شرایط وقوع سرقت را به راحتی فراهم می سازد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 914902
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.