عضو شورای شهر ماکو گفت: با گذشت ۵ دوره انتخابات شوراهای شهر هنوز شوراها نوپا هستند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عزیز برگ نیی در آیین بزرگداشت "۹ اردیبهشت" روز شوراها که در سالن امفی تئاتر آموزش و پرورش ماکو برگزار شد، افزود: موانع سد راه بسیاری وجود دارد که از ارائه خدمات به مردم ما را باز می دارد.
رئیس شورای شهر ماکو با تاکید بر اینکه شوراها صدای رسای مردم در جهت انعکاس مطالبات آنها به مسئولین رده بالا هستند، ادامه داد: وحدت بین مسئولین، لازمه پیمودن قله‌های رفیع موفقیت و ساخت شهری عاری از هرگونه مشکلات است که متاسفانه این امر در شهرستان ماکو به صورت صحیح رویت نمی شود.
برگ نیی خاطرنشان کرد: منتخبین مردم طبق قانون اساسی در کنار اجرا وظایف ذاتی، حق دخالت در امورات شهری و شهرداری از جمله معیشت، بهداشت، آموزش و غیره را دارند.
این عضو شورای شهر ماکو پیشرفت شهر و منطقه را در وحدت بین مسئولین و مشارکت مردم دانست و افزود: تکروی مسئولین مانع حل مشکلات شده و زمینه ضربه زدن به منافع مردم می گردد.
وی با اشاره به اینکه عوارض و مالیات های اخذ شده از سوی شهرداری کفاف و جوابگوی حقوق پول کارگران و کارمندان شهرداری نیست افزود: مسئولین باید همکاری تنگاتنگی با شورا ها و شهرداری داشته باشند.
برگ نیی ادامه داد: ۸ ماه از انتخابم به عنوان شورای شهر میگذرد، ولی تا به امروز نتوانستم نماینده مردم را از نزدیک دیدار کنم و مطالبات مردم را به ایشان انتقال دهم.
وی تأکید کرد:بیش از ۲۰۰۰ مرزنشین امروزه در نتیجه بی توجهی نمایندگان در جهت تصویب قانون افزایش عوارض خروج از کشور بیکار هستند و باید در این بحث نگرش مجددی صورت گیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.