انور سعیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برنامه ریزی برای اختصاص 45 درصد بودجه شهرداری به بخش عمرانی با کاهش هزینه های جاری نیز انجام شده است.
وی اظهار کرد: بودجه سال گذشته شهرداری این شهر حدود 210 میلیارد ریال پیش بینی شده بود که 80 درصد آن معادل 170 میلیارد ریال تحقق یافت.
شهردار پیرانشهر در خصوص معوقات حقوق کارگران که اکثر شهرداران نیز با آن مواجه هستند، گفت: شهرداری پیرانشهر در حال حاضر هیچ بدیهی به کارگران از بابت کارکرد ماه های گذشته ندارد.
وی ادامه داد: پرداخت به موقع معوقات حقوق کارگران فعال در شرکت های پیمانکاری نیز پیگیری می شود و واریز مبالغ قرارداد به شرکت های پیمانکاری منوط به پرداخت حقوق کارگران خواهد بود.
وی با ابراز امیدواری نسبت به توسعه عمرانی شهر پیرانشهر در سال جاری، افزود: افق روشنی پیش رو توسعه شهری پیرانشهر قرار دارد.
به گزارش ایرنا پیرانشهر یکی از شهرهای مرزی آذربایجان غربی است و به دلیل داشتن بارندگی مناسب از زیباترین مناطق این استان به شمار می رود؛ شهر پیرانشهر دارای ظرفیت های گردشگری چشمگیری بوده و در ایام تعطیلات پذیرای هزاران مسافر داخلی و خارجی است.
جمعیت پیرانشهر از ۱۳ هزار نفر در دهه ۶۰ به بیش از ۸۰ هزار نفر در دهه 1390 افزایش یافته است.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.