به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در جمع تعدادی از جوانان منتخب آذربایجان غربی که به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد، افزود: مسئولان باید در راستای تامین معیشت و درآمد جوانان چاره اندیشی کنند.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین راهکارهای بهبود وضعیت اشتغال در آذربایجان غربی، برنامه ریزی برای استفاده از این نیروهای پرتلاش در طرح های عمرانی در حال تکمیل از جمله راه آهن ارومیه است.
وی اظهار کرد: در ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، جوانان مسوولیت های مختلف را برعهده گرفتند و توانستند زمینه اعتلای کشور را فراهم کنند و امروز بسیاری از مسئولان کشوری از همان جوانان اول انقلاب هستند.
وی با تاکید بر اینکه امروز نیز می توان از ظرفیت مدیریتی جوانان بهره برد، گفت: علاوه بر آن باید مطالبه های جوانان و خواسته های آنان در حوزه های مختلف شنیده شود و مورد پیگیری قرار گیرد که نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی در این خصوص آمادگی لازم را دارد.
وی، حضرت علی اکبر (ع) را الگویی کم نظیر برای جوانان عنوان کرد و افزود: ولایتمداری و از جان گذشتگی در راه امام زمان خود و اخلاق خوب و شایسته از جمله مهمترین ویژگی های آن حضرت بود.
در این دیدار علاوه بر گزارش عبدالله چمن گلی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص برنامه های هفته جوان، تعدادی از جوانان استان نیز به بیان خواسته های این قشر در استان پرداختند.
به گزارش ایرنا، امروز هشتم اردیبهشت مصادف با یازدهم شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) بوده که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به نام روز جوان نامگذاری شده است.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.