امام جمعه سلماس گفت: تخریب نیروی انتظامی با هدف بی ثبات سازی نیروهای داخلی و نظم امنیت موجود است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس با اشاره به جانفشانی های نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور، گفت: در جامعه امروز بخش بزرگی از امنیت و ارامش مردم در شهرهای و روستاها و جاده های کشور مرهون زحمات و تلاشهای شبانه روزی بیش از 400 هزارنفر از جان برکفان نیروی انتظامی است و ماهانه از گوشه و کنار کشور شاهد شهادت این عزیزان در برخورد با اشرار و اخلالگران نظم و امنیت عمومی هستیم .

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برخی حملات ناجوانمردانه و جوسازی های ناحق اخیر علیه این نیروها در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی اظهار کرد: تضعیف توان نیروهای انتظامی به هر شکلی موجب تقویت اخلالگران و اراذل و اوباش در سطح شهرها خواهد بود و این امر چیزی جز نگران و تشویق اذهان عمومی در جامعه به بار بخواهد اورد .

امام جمعه سلماس با اشاره به شیوه های مقابله با نفوذ استعمار در شرایط کنونی کشور خاطرنشان کرد: حمایت از کارگر ایرانی از طریق مصرف کالای ایرانی و حمایت از تولیدداخل یکی از اساسی ترین روش های مقابله نفوذ دشمن و استعمارگران است .

وی تصریح کرد:خرید و مصرف کالای ایرانی علاوه بر ایجاد اشتغال و فرصت شغلی برای جوانان و کارگران, موجب شکوفایی اقتصادی کشور و بی اثر شدن هرچه بیشتر تحریم ها بر اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.