معاون استاندار آذربایجان غربی، اشتغال و بیکاری مهمترین مشکل جوان امروز عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رادفر در بیست و سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که امروز در استانداری برگزار شد،گفت: با مشارکت جوانان در امور اجتماعی و فرهنگی می‌توانیم شاهد جامعه ای پویا و بانشاط باشیم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، از دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان خواست تا مسائل و مربوط به امور جوانان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و در این خصوص شاخص‌هایی را که بر اساس سند چشم انداز توسعه در حوزه جوانان پیش بینی شده، استخراج و بر اساس اسناد بالادستی پیگیر اجرای آن در دستگاه‌های اجرایی باشند.

وی همچنین با بیان اینکه درحال حاضر اشتغال و معضل بیکاری مهمترین مشکل جوان امروز به حساب می‌آید، اضافه کرد : باید شاخص های مربوط حوزه جوانان اولویت بندی شوند همچنین در این خصوص باید از خود جوانان نیز باید نظرسنجی شود.

معلون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجانن غربی بیان کرد: اگر جوانان را از هم اکنون تربیت کرده و اعتماد به نفس آنها را افزایش دهیم و از سوی دیگر احساس رضایت آنها را کسب کنیم، 10 سال آینده تکلیف کشور ما مشخص می شود زیرا آینده ایران در دست جوانان است.

رادفر ادامه داد: ما نیاز به آموزش و ارائه اعتماد به نفس به جوانان بوده و تنها مشکل اشتغال را در مطالبات جوانان نگاه نکنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: در استان آذربایجان غربی 100هزار نفر متقاضی تحصیل کرده، اشتغال وجود دارد، این در حالی است که در کل استان 65 هزار نفر کارمند در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی درامسال  تصریح کرد:ستاد ساماندهی امورجوانان با تشکیل کمیته های مختلف و استفاده از ظرفیت خود جوانان در این ستادو با برگزاری جلسات متداول و به موقع و نظارت بر اجرای مصوبات ستاد در سالجاری تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.