کریم حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار در تاریخ شهرستان چالدران بی نظیر بوده و قابل مقایسه با اعتبار اختصاصی در سال های گذشته برای این شهرستان محروم نیست.
وی اضافه کرد: گازرسانی به روستاها و مناطق شهری، ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی به ویژه در حوزه زیرساختی، تامین آب شرب روستایی، توسعه زیرساخت های ورزشی، افزایش فضاهای آموزشی و بهبود وضعیت راه های شهری و روستایی از جمله مهمترین طرح هایی است که با استفاده از این بودجه اجرا می شود.
وی با تاکید بر لزوم تلاش مدیران شهرستانی برای جذب اعتبار تخصیصی در مقاطع مختلف سال، اظهار کرد: تاکید لازم برای تشکیل کارگروه فنی شهرستان انجام شده است تا بر اجرای طرح های عمرانی و تکمیل آنها نظارت دقیق و مستمر داشته باشد.
فرماندار چالدران از تخصیص بیش از 880 میلیارد ریال اعتبار در طول سال گذشته برای این شهرستان خبر داد و بیان کرد: اعتبارات توازن منطقه ای، اسناد خزانه، سه درصد نفت و گاز و تملک دارایی های سرمایه ای از جمله محل های اختصاص اعتبار برای این شهرستان است.
به گزارش ایرنا چالدران محروم ترین شهرستان کشور و آذربایجان غربی است و برای بهبود وضعیت این شهرستان و ارتقای شاخص های آن، دولت، وزارت کشور، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی همکاری می کنند.
این شهرستان در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و حدود 50 هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.