به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با فرماندهان قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش و لشگر 64 پیاده ارومیه که در آستانه 29 فروردین / روز ارتش/ برگزار شد، افزود: این امر افتخاری بزرگ و بی نظیر در دنیاست که تنها نصیب ارتشیان ایران اسلامی می شود.
وی اضافه کرد: ارتش نماد اقتدار و ایمان ملت ایران است و باید روز به روز قدرت دفاعی خود را افزایش دهد تا زمینه عزت روز افزون ایرانیان فراهم شود.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی با رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و دلاوری نیروهای مسلح اقتدار مثال زدنی در منطقه و دنیا دارد که باید قدردان این امنیت باشیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به دوراندیشی امام راحل در ایجاد اقتدار بیشتر در نیروهای مسلح کشورمان به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات امام راحل در شکل گیری نظام اسلامی حفظ و انسجام بخشیدن به ارتش بود و این اقدام به موقع امام خمینی (ره)، همه دسیسه ها علیه کشورمان را خنثی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: ارتش در کنار سپاه و دیگر نیروهای مسلح برای اقتدار روز افزون ایران تلاش می کند و این تلاش شایسته تقدیر است.
29 فروردین روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
این روز در پی فرمان امام راحل در اوایل انقلاب مبنی بر دفاع از جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران به نام روز ارتش و نیروی زمینی نامگذاری شده است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.