مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری آذربایجان غربی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ حمایت از کالای ایرانی توسط زنان در اقتصاد خانواده تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شهلا تاجفر در جلسه هم اندیشی توسعه اشتغال  زنان روستایی سلماس با اشاره به نامگذاری سال 97 بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت:خانواده ها باید پیشتاز در حمایت از کالای ایرانی باشند و از آنجائیکه زنان در اقتصاد خانواده و مدیریت الگوی مصرف نقش مهم و کلیدی دارند ، باید با فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین سیاستهای دولت گام اساسی بردارند .

  تاجفر افزود:با توجه به اینکه زنان بعنوان نیمی از جمعیت می توانند با تاثیر گذاری در فعالیت های اجتماعی اقتصادی و... نقش مهمی را در اعتلای جامعه و توسعه پایدار داشته باشند لذا می طلبد مسئولین به زنان بعنوان نیروی موثر، فعال و سازنده توجه ویژه ای داشته باشند .

وی در خصوص تقویت تعاونی ها و موسسات و کارگاههای تولیدی زنان در روستاها اظهار کرد: طرح تسهیلات توسعه پایدار روستایی باید به زنان روستایی بویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی اطلاع رسانی شود تا این قشر موثر و تولید کننده نیز بتواند ازاین تسهیلات استفاده کند .

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در سال حمایت از کالای ایرانی خواستار ایجاد بازارچه های زنان  کارآفرین و سرپرست خانواده در سطح روستاهای شهرستان سلماس شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.